Cursisten in een les Nederlands voor Gevorderden
Slide One

Onze klanten

Een greep uit ons klantenbestand…

The Bank of New York Mellon | Rabobank | DLA Piper | Spencer Stuart | Cenzo | Medisch centrum Leeuwarden | Philadelphia Zorg Amsterdam | Burgerzaken Sloterdijk | Immigratie en Naturalisatiedienst | Marktbeheer Amsterdam | Omgevingsdienst Noordzeekanaalgebied | Airborne | BataviaBiosciences | Brand New Day | C.H. Robinson | DHL Global Forwarding | Exset | Funda | Globalcollect | Groenlandkip | GlobalOrange | Intertek | Keter | Lamme Textielbeheer | Postnl | Royal Flora Holland | Skalar | Spring Global Mail | The Trelleborg Group | Tunix | Prizewize | VBAT | Van der Valk hotels | Mirabeau | Horizon College 

Klanten aan het woord…

Wij hebben inmiddels meerdere groepjes die les krijgen op verschillende niveaus en we zien goede vooruitgang bij alle deelnemers. Het meeste belangrijke is nog wel dat de deelnemers zelf de lessen erg leuk en nuttig vinden en daardoor ook goed hun best doen. De docenten zijn goed en de communicatie met het bedrijf is snel. Ook hebben we regelmatig evaluaties om de voortgang in de gaten te houden en eventuele problemen of aanmerkingen te bespreken.

Al met al zijn wij dik tevreden en wij van Brand New Day bevelen Dutch Language Centre dan ook zeker aan!”

Kelly Tjalsma | Office manager | Brand New Day

“De afgelopen 5 jaar zijn bij Keter (Rijen) door diverse taalinstituten taaltrainingen Nederlands verzorgd. Dutch Language Centre was voor Keter eindelijk de juiste taalaanbieder. Onze vraag tot praktijkgericht opleiden werd prima omgezet in de lesmethode. Men levert maatwerk en hun trainers brengen positiviteit in de werknemers en hun team naar boven. Nu een half jaar verder wordt er nog steeds Nederlands gesproken op de werkvloer en geeft men het direct aan als men een zin niet begrijpt. De trots tot scoren en niet leren is daarmee doorbroken.

In een volgend traject zal Keter zeker weer Dutch Language Centre inschakelen.”

Henk de Bont | Productie manager | Keter 

“Dutch Language Centre verzorgt jaarlijks taaltrainingen voor onze anderstalige medewerkers. Inmiddels werken we al een aantal jaar met hen samen en dit bevalt prima! Vooral de vlotte communicatie zorgt voor een soepele samenwerking, waardoor wij ieder jaar weer bij hen aankloppen voor nieuwe taaltrainingen.”

Jasmijn van Hage | Personeelsfunctionaris | Groenlandkip

Vraag vrijblijvend een offerte aan